Bilbao Zurekin

Bilbao Ekintzatik zure salmenten igoera, ikusgarritasuna eta zure bezeroen leialtasuna erraztu nahi dugu mezularitza digitaleko zerbitzu profesional baten bidez.

Interested In Our Services?

Use the form headline and this subheader to describe the purpose of your form.

E-COMMERCE

Maecenas varius nunc a odio ultrices, non consectetur nunc scelerisque. Mauris nec condimentum est, id eleifend orci.

Maecenas varius nunc a odio ultrices, non consectetur nunc scelerisque. Mauris nec condimentum est, id eleifend orci.

EMAIL SYSTEMS

Maecenas varius nunc a odio ultrices, non consectetur nunc scelerisque. Mauris nec condimentum est, id eleifend orci.

VIDEO PRODUCTION

PHOTOGRAPHY

Maecenas varius nunc a odio ultrices, non consectetur nunc scelerisque. Mauris nec condimentum est, id eleifend orci.

Ez dira eskaintzak bakarrik

Zer lortuko duzu zure negozioan proiektu honi esker?

Jakina, definitzen lagunduko dizugun eskaintza bereziak egiteko eskatuko dizugu baina, horrez gain, beste balio batzuk transmititzen dituzten mezuak bilatuko ditugu bezeroek zu aukera dezaten. Zure bezeroei bidali nahi dituzun mezuak hauta ditzakezu.

2022ko maiatza
Zerbitzuaren faseak, lan-metodoa eta parte-hartzaileei espero zaizkien helburuak aurkeztea.

2022ko uztaila
Parte hartzen duten negozioekin elkarlanean aritzea datu-baseak biltzeko, tresna konfiguratzeko, mezuak definitzeko eta planifikatzeko.

2022ko uztaila
Negozio bakoitzean kanpaina abiaraztea, espazio fisikoko komunikazioarekin, kanal digitalekin eta datu-basera lehen bidalketarekin

2022ko uztaila - 2023ko otsaila
Merkataritzako eta harremanetako mezuak aldian behin bidaltzea. Negozio bakoitzeko aurreikusitako mezuak hilero baliozkotzea

2023ko otsaila
Emaitzei buruzko bigarren txostena eta zerbitzuaren ebaluazioa parte-hartzaileekin.

2022ko iraila
Emaitzen lehen txostena

8 hilabeteko posta elektronikoa eta SMSak kudeatzeko zerbitzua

Bezeroekin harremanak estutzea

Zure negozioaren balioa erakusten duten mezuen bidez eta zure postontziko edo SMSko ateak irekitzen dituztenei eskaintza esklusiboak eskainiz.

Zure bezeroen datu-baseak aprobetxatzea salmenta gehiago sortzeko

Marketinean aditua den talde baten eskutik joango zara. Horrek zure datu-basea formalizatzen lagunduko dizu eta mezuak eta lan-metodo bat diseinatuko ditu.

Komunikazio- eta bidalketa-estrategia bat edukitzea

Zure bezeroak fidelizatzeko eta zure negoziora eramateko bereziki diseinatutako mezuak sortuz. Zuk mezuak definitzeko prozesuan parte hartuko duzu eta uneoro informatuta egongo zara, baina ez duzu ezertaz arduratu beharko. Talde teknikoa arduratuko da bidalketetaz eta emaitzen berri emateaz.

Mezu horien eraginkortasuna egiaztatzea

Lortutako emaitzen neurketa zaindu baten bidez, galdera honi erantzun ahal izango diozu: "Errentagarria al da niretzat horrelako ekintzak egitea?".

Abril 2022
Comienzo del proyecto piloto

Mayo 2022
Lanzamiento del proyecto a la ciudadanía
1ª reunión con comercios y puesta en marcha
2ª reunión con comercios

Junio 2022
3ª reunión con comercios

Mayo - Junio 2022
Preparación de ofertas comerciales

Julio 2022
Campaña de validación de base de datos y creación de ofertas comerciales

Septiembre 2022
4ª reunión con comercios

Sept. 2022 - Feb. 2023
Envío de mensajes comerciales y relacionales

Marzo 2023
Análisis de datos y presentación de informe final

¿Cuándo se va a llevar a cabo este proyecto?

2022ko maiatza
1. negozio deialdia.
Zerbitzuaren faseak, lan-metodoa eta parte-hartzaileei espero zaizkien helburuak aurkeztea.

2022ko uztaila
Parte hartzen duten negozioekin elkarlanean aritzea datu-baseak biltzeko, tresna konfiguratzeko, mezuak definitzeko eta planifikatzeko.

2022ko uztaila
Negozio bakoitzean kanpaina abiaraztea, espazio fisikoko komunikazioarekin, kanal digitalekin eta datu-basera lehen bidalketarekin.

2022ko iraila
Emaitzen lehen txostena.

2022ko uztaila - 2023ko otsaila
Merkataritzako eta harremanetako mezuak aldian behin bidaltzea. Negozio bakoitzeko aurreikusitako mezuak hilero baliozkotzea.

8 hilabeteko posta elektronikoa eta SMSak kudeatzeko zerbitzua

OinurakNegozioakPlangintzaPlangintza

FAQ

Zertarako konpromisoa hartzen dut?

Zerbitzuan parte hartzeak hainbat betebehar dakartza enpresaren aldetik. Bilera birtualetara joan edo haien bideoak eta laburpenak ikusi beharko dituzu jarraitu beharreko pausoen berri izateko. Horrez gain, zerbitzuaren garapen ona izateko, BBDDa (dagoeneko bat baduzu) eta zure eskaintza eta mezuen xehetasunak eman behar dituzu markatutako orduetan.

Zein dira hurrengo urratsak?

Zerbitzua zertan datzan irakurrita eta argi daukazunean, parte hartu nahi baduzu, behean aurkituko duzun formularioan eman beharko duzu izena. Azaroaren 30ra arteko epea duzu. Izena eman ondoren, zerbitzuan onartutako negozioen hautaketa egingo da eta abenduaren bigarren astean, horien parte-hartzearen berri emango zaie.

Zer gertatuko da nire datu-basearekin?

Datu-basea zurea da eta izango da uneoro. Kontua CRM tresnan konfiguratzen dugun helburu bakarrarekin soilik eman beharko duzu eta zure negozioaren izenean mezuak zure BBDDko kontaktuetara bidal ditzagun. Ez Bilbao Ekintzak ez zerbitzuan parte hartzen duten profesionalek ez dute datu-basea beste ezertarako erabiliko. Negozioak erabakiko du, une oro, datu-basearen kontaktuetara komunikazioak bidaltzeari buruz. Zerbitzua amaitutakoan, zuk zeuk kudeatu ahal izango duzu zerbitzuan erabilitako CRM tresnarekin edo zuk nahiago duzunarekin. Horretarako, plataformaren gakoak emango dira, negozioa tresnaren eta bertan agertzen den informazio guztiaren administratzaile bakarra izan dadin. Negozioaren erantzukizuna da datu-basea lortu izana, aurreikusitako helburuetarako erabili ahal izateko aplikagarriak diren lege-eskakizunen arabera, eta Bilbao Ekintza eta zerbitzua inplementatzen duten profesionalak edozein erantzukizun elkartutik salbuetsita.

GARRANTZITSUA: datu-basea zurea da eta izango da uneoro. CRM plataforma inplementatzeko eta zure izenean mezuak bidaltzen dizkiguzun datu-baseko kontaktuetara bidali ahal izateko behar diren ataza teknikoak egiteko helburu bakarrarekin eman beharko duzu. Datu-basea ez da beste ezertarako erabiliko. Zerbitzua amaitzean, zure datu-basea hazi izana espero dugu, eta zuk zeuk kudeatu ahal izango duzu zerbitzuan erabilitako CRM tresnarekin edo zuk nahiago duzunarekin.

2023ko otsaila
Emaitzei buruzko bigarren txostena eta zerbitzuaren ebaluazioa parte-hartzaileekin.

Nori dago zuzenduta?

Bezeroekiko harremanari eustea eta haien fideltasuna kanal digitalen bidez saritzea interesatzen zaien Bilboko saltokiei eta zerbitzu-negozioei dago zuzenduta. Zerbitzua negozioetara zuzenduta dago honako kasu hauetan: 

  • Ez dute beren bezeroen harremanetarako informazioa duen datu-baserik, baina informazio hori sortzen hasi eta fidelizatzeko baliatu nahi dute.
  • Bezeroen datu-base bat dute, baina oraindik ez da baliatzen hasi fidelizatzeko.
  • Neurri handiagoan edo txikiagoan baliatzen ari diren bezeroen datu-base bat dute eta lan-karga askatu eta ustiapena optimizatzeko moduak aurkitu nahi dituzte.

Bilbao Ekintzak Garatutako Zerbitzua

Izena eman nahi duzu?

Izen-ematea

Zergatik sortzen da zerbitzu hau?

2021ean, Udalak merkataritza-sektoreari buruzko azterlan bat egin zuen, eta, horren arabera, % 38k baino ez zuen bezeroen datu-base bat, eta zutenen erdiek bakarrik egiten zieten jakinarazpenen bat bertan sartutako pertsonei. Datu horiek erakusten zuten tresna digitalak alferrik galtzen zirela tokiko merkataritza bereizten duena sustatzeko: bezeroekiko hurbiltasuna.

Bilbao Zurekinek, behar horri erantzuteko, Bilboko zerbitzuen saltokien eta negozioen komunikazioak digitalizatzeko zerbitzu bat eskaintzen du, CRM (Customer relationship management) plataforma bat kudeatuz, bezeroekiko harremana indartuko duena Email eta SMS bidez.

Zerbitzua

ES - EUS

Eman izena azaroaren 30 baino lehen Bilbao Zurekin zerbitzuan eta zure negozioko bezeroekiko harremana indartu Email eta SMS bidez

Eman izena maiatzaren 31 baino lehen Bilbao Zurekin zerbitzuan eta zure negozioko bezeroekiko harremana indartu Email eta SMS bidez

Zerbitzuari buruzko zalantzak argitzeko, jar zaitezke gurekin harremanetan:
944205404

2022ko maiatza
1. negozio deialdia.
Zerbitzuaren faseak, lan-metodoa eta parte-hartzaileei espero zaizkien helburuak aurkeztea.

2022ko uztaila
Parte hartzen duten negozioekin elkarlanean aritzea datu-baseak biltzeko, tresna konfiguratzeko, mezuak definitzeko eta planifikatzeko.

2022ko uztaila
Negozio bakoitzean kanpaina abiaraztea, espazio fisikoko komunikazioarekin, kanal digitalekin eta datu-basera lehen bidalketarekin.

2022ko urria
Emaitzen lehen txostena.

2022ko uztaila - 2023ko otsaila
Merkataritzako eta harremanetako mezuak aldian behin bidaltzea. Negozio bakoitzeko aurreikusitako mezuak hilero baliozkotzea.

8 hilabeteko posta elektronikoa eta SMSak kudeatzeko zerbitzua

2023ko otsaila
Emaitzei buruzko bigarren txostena eta zerbitzuaren ebaluazioa parte-hartzaileekin.

2022ko iraila
2. negozio deialdia.

NON GAUDE?

2022ko maiatza
1. negozio deialdia.
Zerbitzuaren faseak, lan-metodoa eta parte-hartzaileei espero zaizkien helburuak aurkeztea.

2022ko uztaila
Parte hartzen duten negozioekin elkarlanean aritzea datu-baseak biltzeko, tresna konfiguratzeko, mezuak definitzeko eta planifikatzeko.

2022ko uztaila
Negozio bakoitzean kanpaina abiaraztea, espazio fisikoko komunikazioarekin, kanal digitalekin eta datu-basera lehen bidalketarekin

2022ko uztaila - 2023ko otsaila
Merkataritzako eta harremanetako mezuak aldian behin bidaltzea. Negozio bakoitzeko aurreikusitako mezuak hilero baliozkotzea

2023ko otsaila
Emaitzei buruzko bigarren txostena eta zerbitzuaren ebaluazioa parte-hartzaileekin.

2022ko urria
Emaitzen lehen txostena.

8 hilabeteko posta elektronikoa eta SMSak kudeatzeko zerbitzua

2022ko iraila
2. negozio deialdia.

NON GAUDE?

Nori dago zuzenduta?

Bilboko saltokiei, jatetxeei eta zerbitzu-negozioei, bezeroekiko harremanari eustea eta haien fideltasuna kanal digitalen bidez saritzea interesatzen baitzaie. Zerbitzua honako kasu hauetako negozioetara zuzenduta dago:

Ez dute beren bezeroen harremanetarako informazioa duen datu-baserik, baina informazio hori sortzen hasi eta fidelizatzeko baliatu nahi dute.

1

Bezeroen datu-base bat dute, baina oraindik ez da baliatzen hasi fidelizatzeko.

2

Neurri handiagoan edo txikiagoan baliatzen ari diren bezeroen datu-base bat dute eta lan-karga askatu eta ustiapena optimizatzeko moduak aurkitu nahi dituzte.

3

Izena eman Bilbao ZurekinIzena eman Bilbao ZurekinPlangintza

Testigantza

"Lan bikaina egiten dute. Mezuak prestatzen dituzte jende gehiagorengana iristeko eta salmentak bultzatzeko.

Ez nuen inoiz Buletina koherentziaz erabili, ezta emaitzarik lortu ere. Gehiago saltzeko aprobetxatu ez nuen tresna hau erabiltzen hasten laguntzen dizute."
 

Janire

"Bilbao Zurekin zerbitzuarekin, nire lana errentagarriagoa egiten irakasten ari dira, bezero-base bat edukitzen eta bera elikatzen dela, behar dudanean (pandemia dela eta negozioa itxi, telelana, oporrak) eta sortu ahal izateko. diru sarrera gehigarriak."

David

"Nire industrian praktika estandarra da eta funtzionatzen du. Noizean behin probatu dugu, baina inoiz ez sistematikoki denbora faltagatik eta oso interesgarria iruditzen zaigu orain Bilbao Zurekin-ekin probatu ahal izatea.

Horrez gain, gure presentzia digitala aztertu eta hobetzeko ideiak eman dizkigute."
 

Guillermo

Informazio gehiago Bilbao Zurekin zerbitzuari buruz

Dagoeneko Bilbao Zurekin erabiltzen ari diren enpresekin egindako bileraren bideo honetan, zerbitzua zertan datzan azaltzen da zehatzago.

Programaren aurkezpena

Informazio gehiago Bilbao Zurekin zerbitzuari buruz

Programaren aurkezpena